postheadericon TENERIFE: preparant el viatge


7/10/2011
Encara no ho veig del tot clar però tot sembla apuntar que finalment podré trepitjar Tenerife. Un destí que fa 10 anys que m'està esperant i que en els últims dies també semblava estar apunt de perdre's...
Avui fa 10 anys que ens vam casar però el dia no ha acompanyat, hem anat a tope tot el dia... la cel.lebració haurà d'esperar un dia més, però serà a TENERIFE!! 
Són les 12 de la nit i ara sembla que sí que ja ho tenim tot preparat: maletes tancades, càmera de fotos, gps, passaports i justificants de reserva:
  - Reserva al pàrquing de l'Aparca i vola
  - El vol d'anada el farem amb Air Europa (BCN-TNF Norte)
  - El vol de tornada, amb Spanair  (TNF Norte - BCN)
  - Allotjament al nord de Tenerife, a Puerto de la Cruz: Apartamentos Buenavista
  - Reserva de cotxe pels 4 dies amb Cabrera Medina
Posem el despertador a les 4h i a descansar una estona. :-)
data:newerPageTitle data:olderPageTitle data:homeMsg

SUBSCRIU-TE VIA MAIL:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Qui som

La meva foto
Mercè Ripoll
El Jesús i jo sempre que podem mirem d'escapar-nos a algún indret del món que ens permeti descobrir coses noves: nous paissatges, noves cultures, poguer estar en contacte amb la natura, amb els animals...
Visualitza el meu perfil complet
Amb la tecnologia de Blogger.

Les meves últimes lectures:

  • Encuentros Africanos - S.Bernert
  • Sota l'ombra d'un baobab - X.Moret